نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 20:39

تارتار: هوشمندانه بازی کردیم و ۲ گل زدیم/ به خاطر‌ بازیکنان از لحاظ روحی بهم ریختم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه دوم هوشمندانه بازی کردیم و از فضاها به خوبی استفاده کردیم، ۲ گل زدیم و موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم و نتیجه می‌شد بهتر هم باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: نیمه اول بازی را خوب آغاز کردیم اما فولاد با بازی مالکانه‌ای که داشت و در این بخش از تیم‌های خوب هستند، ما‌ را اذیت کردند، در زمان استراحت بازی ما حدود ۵۰ پاس به یکدیگر دادند و نمی‌توانستیم توپ را بگیریم و ما به دنبال ضد حمله در این زمان بودیم اما در نیمه اول ما را اذیت کردند.

وی افزود: در نیمه دوم هوشمندانه بازی کردیم و از فضاها به خوبی استفاده کردیم، ۲ گل زدیم و موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم و نتیجه می‌شد بهتر هم باشد؛ از بازیکنان تشکر می‌کنم، در نیم‌فصل دوم کیفیت بازی ما بهتر شد و نتایج بهتری را رقم زدیم.

تارتار تصریح کرد: در ۱۵ سال مربی‌گری‌ام اینقدر مصدوم در تیم نداشتم، اتفاقات فوتبالی است و ۹۵ درصد این مصدومیت‌ها در بازی رسمی اتفاق افتاد و نمی‌شود به تمرینات ایراد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: این بدشانسی جزیی از فوتبال است، به خاطر بازیکنانی که می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند و مصدوم شوند، از لحاظ روحی بهم ریختم و بدترین سال فوتبالی‌ام بود اما بازهم تیم خوبی داریم.

وی در پایان گفت: همیشه در بازی‌های خارج از خانه خوب بودیم، سال عجیبی بود، تیم‌های ما منسجم هستند که بیرون از خانه بهتر نتیجه می‌گیرند، ارتفاع فولادشهر به ما کمک می‌کند و می‌دانستم بازیکنان فولاد خسته می‌شوند.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1190988

مهمترین اخبار ایران و جهان: