نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 14:42

وضعیت نگران کننده بازار خودرو/ معیشت مردم اولویت دولت باشد

مهدی‌شهر–امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه بازار خودرو وضعیت نگران کننده ای دارد، گفت: دولت و مجلس اقدامی صورت دهند تا مردم نتیجه خدمات شان را در سفره هایشان ببینند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های آخرین نمازجمعه ماه رمضان شهرستان مهدی‌شهر به میزبانی مصلای امام (ره) با بیان اینکه ۳۰ روز از ماه رمضان گذشت و این ایام امتحان خوبی برای تقوای الهی بود، تاکید کرد: عاقبت بخیری در تقوا نهفته است و انسان مسلمان باید بداند که قبول شدن اعمال در گرو تقوای الهی میسر خواهد بود.

وی ضمن گرامی داشت روز عید سعید فطر، تاکید کرد: غسل شب عید فطر، زیارت امام حسین (ع)، نمازهای مرتبط با پایان ماه رمضان و … در زمره اعمال این شب گرانقدر است و مردم تلاش کنند که در این شب نور رحمت الهی به منازل شأن بتابد.

امام جمعه مهدی‌شهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اینکه دولت باید معیشت و نیازهای اساسی مردم مانند خودرو را ساماندهی کند، ابراز کرد: امروز شاهد هستیم که بازار خودرو به وضعیت نگران کننده‌ای رسیده و همچنین شرایط بازار مسکن نیز مناسب نیست لذا امیدواریم که دولت با برنامه‌های خود تلاش مضاعفی را داشته باشند تا مردم عملکرد دولت و مجلس را در سفره‌هایشان بیشتر و بهتر مشاهده کنند.

بارانی ضمن اشاره به سالگرد فرمان امام خمینی (ره) برای تأسیس سپاه بیان کرد: مهمترین نیرویی که رسالت حفاظت از انقلاب اسلامی را برعهده دارد، سپاه پاسداران است لذا آمریکا تلاش دارد که سپاه هراسی خود را به دیگر کشورها نیز تلقین کند.

وی با بیان اینکه سپاه یک نیروی مردمی و انقلابی، حاضر در همه صحنه‌ها و خنثی کننده همه فتنه‌ها است، بیان کرد: سپاه نیروی تشکیل دهنده هسته مقاومت در جهان اسلام است و تفکر مقاومت در جهان اسلام از این نیروی الهی و سرداران آن مانند شهید سلیمانی، نشأت می‌گیرد.

امام جمعه مهدی‌شهر ضمن اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز حادثه طبس، تاکید کرد: یکی از اعجازهای انقلاب اسلامی سرنگونی توطئه آمریکایی در طبس است همانطور که قرآن وعده داده که ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا باطل نابود شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163044

مهمترین اخبار ایران و جهان: