نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 23:25

برای حضور گسترده مردم خراسان‌شمالی در راهپیمایی اربعین برنامه‌ریزی دقیق انجام شود

استاندار خراسان‌شمالی گفت: راهپیمایی اربعین نفس و روح جدیدی را در دل‌ها زنده می‌کند، بنابراین حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در دومین جلسه ستاد اربعین استان اظهارکرد: راهپیمایی اربعین نفس و روح جدیدی را در دل‌ها زنده می‌کند لذا هر اقدامی که انجام شود باز هم کم است بنابراین حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

وی با تاکید بر رصد نقاط قوت و ضعف در موکب‌ها و راهپیمایی اربعین گفت: با رصد این نقاط و آسیب شناسی باید مشکلات برای سال‌های بعد جبران شده و به‌صورت خودکفا برنامه‌ریزی لازم را در جهت اطمینان زائران داشته باشیم.

استاندار خراسان‌شمالی بر تجهیز کاروان‌ها در ابعاد معنوی و پشتیبانی روحانیون دارای فن بیان قوی در کاروان‌ها هم تاکیدکرد و افزود: با این اقدامات می‌توان حضور گسترده مردم را شاهد باشیم.

خاطرنشان کرد: سهم خراسان‌شمالی در بهسازی و نوسازی عتبات عالیات قابل توجه بوده و تاکید فرمانداران در سازندگی عتبات عالیات باید باشد تا استان ما هم بتواند در حوزه نیروی انسانی و فنی کمک‌های لازم را داشته باشد.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1156344

مهمترین اخبار ایران و جهان: