نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 01:12

انجام ۹ هزار و ۹۱۲ بازرسی از اماکن عمومی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی ۹ هزار و ۹۱۲ بازرسی از اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به انجام ۱۸۲ مورد بازرسی از داروخانه‌ها طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی اشاره و اظهار کرد: در این مدت به ۳۳۲ شکایت مردمی هم پاسخ داده شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر ادامه بازدید و بازرسی توسط مدیران دانشگاه از مراکز درمانی افزود: از ۲۴ اسفند تا کنون ۴۲۶ مورد بازرسی هم انجام شده است.
وی تصریح کرد: طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی ۹ هزار و ۹۱۲ مورد بازرسی از اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.
بختیاری به ثبت ۵۵۷ مورد تولد از تاریخ ۲۴ اسفند تا امروز در سطح استان اشاره کرد و افزود: طی این مدت ۲۵ هزار و ۴۰۴ مراجعه به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از برقراری ۸ هزار و ۱۸۶ تماس مردمی با ۱۱۵ خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی در این بازه زمانی ۲ هزار و ۶۸۸ ماموریت انجام داده‌اند.
وی آمار ثبت شده مصدومان اعزامی به بیمارستان را از ۲۴ اسفند سال گذشته تاکنون یک هزار و ۷۵۱ مورد اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۶۷ هزار و ۲۰۷ مراجعه سرپایی به اورژانس بیمارستانی ثبت شده است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1118600

مهمترین اخبار ایران و جهان: