نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 11:28

هزار میلیارد تومان پروژه ورزشی در خراسان جنوبی نیمه تمام است

بیرجند- معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هزار میلیارد تومان پروژه ورزشی نیمه تمام در استان داریم، گفت: دولت سیزدهم مصمم به اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده صبح سه شنبه در دوره آموزشی معاونان فرمانداران و بخشداران اظهار کرد: دولت سیزدهم مصمم به اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید این موضوع به خوبی برای مردم تبیین شود، بیان کرد: اولویت اول برای دولت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و در این زمینه همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

عباس زاده گفت: در دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی برای ایجاد زیرساخت‌های آب، راه، باند دوم جاده‌ها، احیای قنوات، اجرای طرح نهضت ملی مسکن و… در نقاط مختلف خراسان جنوبی انجام شده یا در حال اجرا است.

اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه راه‌ها

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در کل کشور ۹۰ کیلومتر باند دوم افتتاح شد، ادامه داد: از این میزان ۳۰ کیلومتر آن در خراسان جنوبی بوده و در سفر دوم هم با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۰ کیلومتر باند دوم زیر بار ترافیک رفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۶۲۸ کیلومتر روکش حفاظتی آسفالت انجام شده است، اظهار کرد: با همکاری بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در ۳۰ شهر استان زمین برای احداث واحدهای مسکونی ویلایی واگذار می‌شود.

عباس زاده افزود: متقاضیان احداث واحدهای ویلایی در بیرجند، در صورت تمایل می‌توانند زمین مورد نظر خود را برای ساخت واحد ویلایی در خوسف دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸ سایت برای نهضت ملی مسکن در شهرهای استان مشخص شده است، ادامه‌داد: خوشبختانه خراسان جنوبی جزو استان‌های پیشرو در زمینه نهضت ملی مسکن است.

عباس زاده با بیان اینکه حدود هزار میلیارد تومان پروژه ورزشی نیمه تمام در خراسان جنوبی داریم، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم محرومیت زدایی و عدالت محوری است و از این جهت اتمام این پروژه‌ها برای دولت اولویت است.

توصیه معاون استاندار

وی با تأکید بر اینکه باید با حفظ جایگاه حاکمیتی همه خدمات دولت را به خوبی مدیریت کنیم، یادآور شد: در این راستا از اظهار نظرهای بی جا در موضوع‌هایی که نسبت به آنها آگاهی کامل نداریم هرچند از روی دلسوزی خودداری کنیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ورود موج سرما به استان، گفت: بر اساس گزارش هواشناسی دمای هوا در طبس به هفت درجه زیر صفر و در بعضی از دیگر نقاط استان هم تا ۱۸ درجه زیر صفر خواهد رسید.

عباس زاده گفت: در حالی که تولید گاز ۸۴۰ میلیون متر مکعب در روز است، مصرف روزانه گاز به هزار و ۲۰۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

وی افزود: در این راستا باید برای تأمین آن حداقل هزار و ۴۰۰ میلیون مترمکعب در روز تولید شود که بر این اساس یک سوم مصرف روزانه گاز را کمبود داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 967344

مهمترین اخبار ایران و جهان: