نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 16:41

هدف دشمن فاصله انداختن بین امام و امت است

امام جمعه قرچک با بیان اینکه هدف دشمن فاصله انداختن بین امام و امت است گفت: مومن واقعی باید دشمن شناس باشد تا دشمن نتواند بین امام و امت تفرقه و فاصله بیندازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک اظهار کرد: تقارن ایام بصیرت با شهادت مجاهد بصیر و ولایتمدار خبیر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی حاکی از اخلاص این مرد است، اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌توان گفت که برنامه ریزی شده است، این ها حادثه نیست بلکه یک واقعه الهی است.

وی خصوصیت مومن واقعی را دشمن شناسی دانست و تشریح کرد: باید شیطان اکبر را امروز شناخت و حق را از باطل تشخیص داد، امروز مومن واقعی باید دشمن شناس باشد و دشمن شناس واقعی باید زمان شناس باشد و در آن واحد بهترین و عقلانی ترین تصمیم را بگیرد.

امام جمعه قرچک در ادامه افزود: مومن با بصیرت که با همت و تلاش حق را می طلبد به دلیل این به سعادت می رسد و همانند خورشید می درخشند زیرا با خدا معامله می‌کنند و اگر کاری را انجام می‌دهند پاداش آن کار را از خداوند طلب می‌کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی عنوان کرد: امروز همه به این نتیجه رسیده اند که دشمن ایران اسلامی و جهان اسلام و حق طلبان، آمریکا و رژیم صهیونسیتی است، همه جهان بر دشمنی آشکار آنان بر این امر واقف هستند.

وی حاج قاسم سلیمانی را اسوه بی دلیل تکرار نشدنی دانست و اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی اسوه بی بدیل تکرار نشدنی است، باید از حرکت و مکتب سردار سلیمانی درس بگیریم و طرز تفکر ایشان را به نسل های آینده منتقل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف دشمن فاصله انداختن بین امام و امت است، امروز همه ما مدیون بصیرت حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر عظیم شأن انقلاب اسلامی هستیم.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 944144

مهمترین اخبار ایران و جهان: