نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 09:02

پوستر «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» رونمایی شد

گرگان- در آیینی با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، رئیس حوزه هنری گلستان و مدیران منابع طبیعی گلستان، آیین رونمایی از پوستر کارگاه «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پوستر کارگاه طراحی و تبلیغات شهری «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه رونمایی شد.

این کارگاه از ۱۴ الی ۱۶ دی ماه در گرگان برپا خواهد بود و استاد آن هم «احسان جعفر پیشه» از اساتید برتر ملی است.

رئیس حوزه هنری گلستان در آیین رونمایی پوستر خلیج گرگان سهمی برای آیندگان اظهار کرد: خلیج گرگان یک موضوع فرااستانی است و هر دستگاه و مجموعه باید نسبت به چنین موضوعی حساسیت داشته باشد.

سید حسام بنی فاطمه، افزود: در دوره جدید حوزه هنری چند رویکرد داریم که نخستین آن مردم گرایی است؛ اقدامات ما درباره مردم و زیست بوم استان باشد و مسئله بعدی مسئله محوری است.

وی بیان کرد: هر مسئله‌ای که تصور می‌کنید چالش استان است را به حوزه هنری و ارشاد اطلاع دهید تا کار رسانه‌ای و هنری در مورد آن انجام شود.

بنی فاطمه اضافه کرد: زمانی که مردم به این باور برسند، خلیج واقعاً در خطر است به کف میدان آمده و آن را از مسئولان تقاضا می‌کنند.

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: مداومت و استمرار برای احیای خلیج گرگان زمانی می‌تواند اتفاق بیفتد که همه مسئولان پای کار باشند.

وی ادامه داد: در جلسه مقدماتی برای اجرای این کارگاه ۱۷ دستگاه حضور داشتند اما هم اکنون کجا هستند.

بنی فاطمه عنوان کرد: با اجرای این کارگاه آثار فاخر خلق خواهد شد و آن را در تمام شهرهای گلستان نصب خواهیم کرد تا مردم حساس شوند.

پوستر «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» رونمایی شد

منبع: مهر
شناسه خبر: 949088

مهمترین اخبار ایران و جهان: