نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 16:40

تالار مرکزی سنندج تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد

سنندج - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروژه تالار مرکزی سنندج از جمله مهمترین طرح های عمرانی استان کردستان بوده و به اصحاب فرهنگ و هنر قول می دهیم تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در سفر به استان کردستان و در جریان بازدید از پروژه تالار مرکزی سنندج اظهار کرد: دو سال پیش و اوایل دولت سیزدهم بازدیدی از این پروژه داشتیم که پیشرفت محدودی داشت اما در این دو سال با همت استاندار کردستان و مصوبات سفر استانی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در آن هزینه شده و پروژه به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی افزود: ما این قول را به مردم استان کردستان و شهر سنندج می‌دهیم که تا قبل از پایان دولت و در سال ۱۴۰۴ این پروژه به بهره برداری برسد و به انتظار ۲۰ ساله مردم این دیار پایان دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هر جا قولی در زمینه افتتاح پروژه‌ای داده ایم زودتر از موعد به پایان رسیده است و امیدواریم این پروژه نیز با تلاش فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری‌ها و حمایت استاندار زودتر از موعد در اختیار مردم قرار گیرد.

ساختمان قدیمی تالار مرکزی سنندج خرداد سال ۱۳۸۲ تخریب شد و از آن زمان تا کنون به عنوان یکی از پروژه‌های نیمه تمام استان کردستان باقی مانده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر خود به کردستان عازم شهرستان مرزی بانه شده و در یادواره شهدای ۱۵ خرداد بانه شرکت خواهد ک رد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287300

مهمترین اخبار ایران و جهان: