نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 14:59

افزایش امنیت محله محور در دستور کار پلیس کرمانشاه+ فیلم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امنیت محله محور، در دستور کار داریم که سهم هر کدام از نهادها در این راستا مشخص شده، اما نقش اصلی برعهده مردم است که به‌عنوان معتمدین پلیس در ارائه اطلاعات همکاری دارند.

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس از اهداف درخصوص دیدارهای مردمی، اظهار کرد: براساس برنامه تعریف شده هر دو هفته یک‌بار در مرکز استان با هدف خدمت مستقیم به مردم و رفع مشکلات آن‌ها دیدار چهره به چهره داریم.

وی ادامه داد: در این دیدار شاهد گلایه‌های مردمی از وضعیت امنیت برخی محله‌ها هستیم که با عنوان مصدایق، نظر آن‌ها را برای اقدام بهتر جویا می‌شویم. چون اعتقاد داریم مشارکت مردمی در حوزه امنیت یکی از مولفه‌های موثر است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: توانایی مردم برای مشارکت در امنیت، می‌تواند در امنیت پایدار در محلات کمک کند.

وی یکی از کارهای در دستور کار پلیس کرمانشاه را در قالب امنیت محله محور عنوان کرد و گفت: سهم نهادها در امنیت محله محور مشخص شده، اما نقش اصلی برعهده مردم است که به‌عنوان معتمدین پلیس در ارائه اطلاعات همکاری دارند.

پایان پیام/پ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1295888

مهمترین اخبار ایران و جهان: