نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 22:02

حادثه تروریستی کرمان نشان ترس دشمن از جبهه مقاومت است

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: دشمن با حرکت تروریستی کرمان قصد داشت در دل عاشقان حاج قاسم سلیمانی ترس و وحشت ایجاد کند اما هرگز به هدف خود نمی رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین شرافتی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت شهدای مهاجر افغانستانی در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان امروز در حسینیه هراتی ها برگزار شد.

وی به جایگاه شهادت در راه خدا اشاره کرد و گفت: دشمن بداند عشق و علاقه مردم افغانستان به اسلام و شهادت و سردار پایان نمی پذیرد و نمی توانند هیچ سدی در برابر حرکت آگاهانه مردم ایجاد کنند. 

شرافتی ابراز کرد: مردم مهاجر افعانستان ۴۰ سال در ایران زندگی می کنند و سختی های بسیاری را تحمل کردند. در ۸ سال دفاع مقدس و در زمان حمله داعش ایستادگی کردند و شایسته خدمات عادلانه هستند‌.

وی عنوان کرد: بیش از صد نفر بی گناه در حادثه تروریستی کرمان شهید شدند و این نشان دهنده ترس دشمن از جبهه مقاومت است. 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ابراز کرد: دشمن بداند ما هیچ گاه سنگر را خالی نمی کنیم. دشمن با حرکت تروریستی کرمان قصد داشت در دل عاشقان حاج قاسم سلیمانی ترس و وحشت ایجاد کند اما هرگز به هدف خود نمی رسد.  

سردار سلیمانی فرهنگ مقاومت را در منطقه توسعه داد 

شرافتی به رشادت و مبارزات حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهار کرد: این فرمانده شجاع و خستگی ناپذیر فرهنگ مبارزه با دشمنان را در کل منطقه توسعه داد و داعش را زمین گیر کرد. 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ابراز کرد: هدف و طراحی اسرائیل از جنگ غزه این بود که سریع به اهداف خود برسد و غزه را متصرف کند اما به اهداف خود نمی رسد و به نابودی خود نزدیک می شود‌‌. 

شرافتی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی قصد داشت غزه را به آتش بکشاند، اما شاهد بودیم خودشان آتش گرفتند و در آتش عملشان خواهند سوخت. 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری با اشاره به اینکه مکتب اسلام، رمز شکست دشمن است، افزود: مسیر شهدا ادامه خواهد یافت و وصیت نامه شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی هیچ گاه روی طاقچه قرار نخواهد گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635444

مهمترین اخبار ایران و جهان: