نیوز سیتی!
15 اسفند 1402 - 17:17

افتتاح دومین مرکز توانمندسازی کودکان کار در محله فرحزاد

دومین مرکز استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار در منطقه ۲ شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دومین مرکز استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار تحت عنوان پویا شهر با حضور شهردار منطقه 2 و معاون حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در محله فرحزاد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مهدی صالحی؛ شهردار منطقه 2 در این مراسم با اشاره به اینکه ساماندهی کودکان کار نیازمند توجه ویژه گفت: توانمندسازی و مهارت‌آموزی کودکان کار از رویکردهای مدیریت شهری در طرح ساماندهی این افراد است و درهمین راستا مراکز پویا شهر راه‌اندازی شد.

وی افزود: هدف از ایجاد و راه‌اندازی این مرکز علاوه بر مهارت‌آموزی برای خانواده کودکان، آموزش و مهارت‌آموزی کودکان محلات کم‌برخوردار نیز است.

شهردار منطقه 2 گفت: ‌ خدمات آموزشی درقالب برگزاری کارگاه و اهدای بسته‌های آموزشی،‌ برگزاری تورهای تفریحی، آموزشی، توانمندسازی و مهارت‌آموزی‌های هنری،‌ علمی ـ تخصصی ویژه کودکان و خانواده های آنها از جمله فعالیت‌های این مجموعه است که به صورت رایگان در محله فرحزاد ارائه می‌شود.

به گزارش تسنیم، درحاشیه افتتاح و بهره‌برداری از این مرکز واقع در بوستان پانزده خرداد؛ مراسم غرس نهال با حضور کودکان، شهردار منطقه و سایر مدیران شهری نیز انجام گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1682744

مهمترین اخبار ایران و جهان: