نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 14:26

بیشترین بارش برف در استان قزوین، سهم آوجی ها شد

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: بیشترین بارش برف در استان قزوین مربوط به شهر آوج و ۱۰ سانتیمتر بوده است.

ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه طی دیروز و امروز در بیشتر نقاط استان قزوین شاهد بارش برف بوده ایم، اظهار کرد: سامانه بارشی تا بعد از ظهر امروز همچنان استان قزوین را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شاهد بارش برف خواهیم بود و در گردنه‌ها هم احتمال کولاک وجود دارد.

وی افزود: برای صبح فردا کاهش دما و پدیده یخبندان را خواهیم داشت و از شنبه تا دوشنبه وضعیت جوی استان، نسبتا پایدار خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: پدیده غالب در استان قزوین وزش باد پیش‌بینی می‌شود که نواحی غربی و جنوبی استان را در برمی‌گیرد.

مشاطان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین برف در آوج باریده که ۱۰ سانتیمتر بوده و ۵.۲ میلیمتر میزان بارش این شهر بوده که در قزوین هم سه سانتیمتر برف باریده و میزان بارش ۶.۸ میلیمتر بوده است.

این مسوول در پایان گفت: داده‌های ایستگاه هواشناسی شهر قزوین حاکی از آن است که میزان بارش در این شهر، نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریبا ۱۰ درصد افزایش داشته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657844

مهمترین اخبار ایران و جهان: