نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 19:45

سرپرست دفتر بازرسی استانداری منصوب شد

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان با ابلاغ استاندار سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور ابلاغی، «محمدامین جاویدپور» را به‌عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان منصوب کرد.

در حکم جاویدپور آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جناب‌عالی به‌موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب می‌شوید.

در این ابلاغ آمده است: ایجاد هماهنگی لازم در تبادل اطلاعات با واحدهای بازرسی و پاسخگویی به شکایات واحدهای حقوقی مستقر در دستگاه‌های اجرایی، ارزیابی عملکرد واحدهای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، هماهنگی با مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، همکاری با گروه‌های بازرسی و نهادهای قانونی کشور ازجمله مواردی است که انتظار دارد نسبت به آن تلاش کنید.

در ادامه می‌خوانیم: امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری و با اهتمام به دیدگاه‌ها و برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت‌محوری، انقلابیگری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

وظیفه سنگین و حیاتی در انتخابات

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین معارفه سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری سمنان اظهار کرد: دفتر بازرسی به‌عنوان دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان در بحث انتخابات پیش رو وظیفه بسیار سنگین و حیاتی دارد.

وی بیان کرد: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان موتور محرک دستگاه‌های اجرایی استان است؛ امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی از مباحثی است که توسط عملکرد این دفتر می‌تواند محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری نقش بسیار مهمی در ساماندهی سفر رئیس‌جمهوری و پیگیری مصوبات و همچنین تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار سمنان دارد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629988

مهمترین اخبار ایران و جهان: