نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 12:55

برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) در امامزاده عبدالله(ع)یاسوج

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله شهر یاسوج برگزار می‌شود‌.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: در خجسته سالروز میلاد دخت نبی‌اکرم(ص) با هماهنگی اوقاف و امور خیریه در بقاع شاخص استان از جمله امامزاده عبدالله(ع) مراسم جشن بزرگی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور سخنران و مداح کشوری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعزام مبلغان برای دیدار با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی بود که ۱۵ مداح شاخص استان برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام شدند.

وی از اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم و بنیان بهشت خبر داد و گفت: این مراسم امروز چهارشنبه با حضور دختران نوجوان در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار می‌شود.

این مسوول گفت: امشب مراسم جشنی در مساجد استان به خصوص مادوان و بلهزار و سایر نقاط حاشیه شهر یاسوج  برگزار می‌شود.

موسوی نیا با بیان اینکه پویش بوسه بر دستان مادر در مارگون و برخی شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ویژه کودک و نوجوان، همایش تجلیل از همسران طلاب در دهدشت و دیدار با مادران شهدا از دیگر برنامه ها است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625300

مهمترین اخبار ایران و جهان: