نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 09:10

فرمانده انتظامی خوزستان: حادثه کرمان نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکاران بود

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: حمله تروریستی و ناجوانمردانه، بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی، عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

 متن پیام سردار سیدمحمود میرفیضی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان و تعدادی از همکاران انتظامی در گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌ها و مزدوران کوردل، موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

این حمله تروریستی و ناجوانمردانه، بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

 دشمنان نظام، با این حمله ناجوانمردانه خود مردم شریف ایران را داغدار کردند ولی بی‌تردید این اقدامات رذیلانه، کوچک‌ترین خللی در اراده و عزم ملت شریف و غیور ایران اسلامی در پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب و نظام وانسجام مردم ایجاد نخواهد کرد.

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، این حادثه دردناک را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران، پاسداران و خانواده‌های داغدار شهدای این اقدام تروریستی تسلیت عرض نموده از درگاه باری تعالی علو درجات برای آنان و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان

سرتیپ دوم پاسدار سیدمحمود میرفیضی

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626200

مهمترین اخبار ایران و جهان: