نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 17:07

بازسازی ۹۱۰ مدرسه در سال ۱۴۰۲

مسئول قرارگاه جهادی تعلیم و تربیت با اشاره به اینکه ۹۱۰ مدرسه در طی ۴۵ روز در سال جاری نوسازی و بهسازی شده است، افزود: این طرح مرهون تربیت جهادی دانش آموزان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد تقی فخریان مسئول قرارگاه جهادی تعلیم و تربیت خراسان رضوی در مراسم نهضت خدمت مومنانه (توزیع جهیزیه)ویژه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز در سالن ورزشی شهید عطایی با حضور مسئولین سپاه و بسیج استان برگزار شد، گفت: طرح نهضت خدمت مومنانه در راستای کمک به مناطق محروم برگزار می شود.

وی ضمن تشکر از حرکات جهادکونه بسیج سازندگی، فرهنگیان و دانش آموزی در امر تربیت افزود: این خدمت مومنانه بهانه ای برای انجام کار خیر است که نفس آن تربیت جهادی و حماسی است .

فخریان افزود:در عرصه دفاع مقدس چیزی که ما را نگاه داشت نفس گرم امام ره بود. رزمنده ها در این میدان مردانه ایستادند و به ما فهماند که باید همیشه در میدان جهاد علیه دشمن آماده باشیم.

مسئول قرارگاه جهادی تعلیم و تربیت خراسان رضوی ابراز کرد: در عرصه آموزش پرورش باید به سمتی برویم که دانش آموزان را در عرصه های مختلف همراه کنیم به طوریکه که بیش از ۴۰۰ گروه دانش آموزی وارد طرح شهید عجمیان شدند .

وی افزود: ۹۱۰ مدرسه در طی ۴۵ روز در سال جاری نوسازی و بهسازی شد که این مرهون تربیت جهادی دانش آموزان است . همچنین بیش از ۱۱۷ دانش آموز در دهک های یک تا سه شناسایی شدند و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بسته هایی توسط گروه های جهادی توزیع کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624500

مهمترین اخبار ایران و جهان: