نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 15:08

دفاع مقدس سند عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی است

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: حماسه دفاع مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سند عزت و افتخار در مقابل نظام غرب به یادگار مانده است.

حجت‌الاسلام تاج‌الدین محمدی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: حماسه دفاع مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان  سند عزت و افتخار در مقابل نظام غربی به یادگار مانده است. 

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای پاسداشت این حماسه بزرگ است، افزود: این هفته فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است و ضروری است با هم‌ افزایی این دستاوردها به جامعه منتقل شوند. 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ادامه داد: پیروزی در دفاع مقدس ژنرال کارکشته و توانمند غربی را با حیرت و شکست رو به رو ساخت و بیش از پیش به قدرت نظام های اسلامی پی بردند.

حجت السلام محمدی خاطر نشان کرد: در همین راستا در استان ایلام و همزمان با سراسر کشور از تعداد ۵۰۰ نفر در ۲۹ شهریور از پیشکسوتان، خانواده شهدا و فعالان در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در شهر ایلام تجلیل خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین بیش از ۳۰ برنامه در ایام دفاع مقدس توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان ایلام اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498588

مهمترین اخبار ایران و جهان: