نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 15:40

دستور رییس کل دادگستری خراسان رضوی برای نظارت بر قیمت بلیت های اربعین

پس از گزارش خبرگزاری فارس درباره بازارسیاه بلیت هواپیما برای سفر اربعین، رییس کل دادگستری خراسان رضوی دستور اعمال نظارت‌ در خصوص قیمت بلیت به مقصد کشور عراق را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خواست تا نسبت به اعمال نظارت‌های لازم در خصوص قیمت بلیت به مقصد کشور عراق اقدام کند.

در نامه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خطاب به دادستان مشهد آمده است: با عنایت به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و عزیمت خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان امام حسین (ع) به عتبات عالیات که گسترش فرهنگ حسینی و عاشورایی را به دنبال خواهد داشت، لازم است اقدامات لازم در جهت رفاه حال زائرین انجام گیرد.

در همین زمینه نظر به برخی اخبار منتشره در خصوص افزایش غیرمتعارف قیمت بلیت های مسیر هوایی به کشور عراق، دستگاه قضایی در راستای پیگیری حقوق عامه، نظارت‌های لازم را در این خصوص اعمال خواهد کرد.

گفتنی است با هدف دفاع از حقوق عامه، اقدامات قانونی در این راستا به مرحله اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است روز گذشته خبرگزاری فارس در گزارشی از بازار سیاه بلیت هواپیما به مقصد نجف و بغداد نوشته بود که گفت و گوی خبرنگار این خبرگزاری با چند دلال و مسئول دفتر مسافرتی از فروش خارج از نرخ مصوب برخی بلیت های سفرهای اربعین حکایت داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477400

مهمترین اخبار ایران و جهان: