نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 00:06

احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کشور

اهواز- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد حمایتی با کمک سپاه در کشور در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خدرویسی عصر امروز سه‌شنبه در مراسم توزیع ۲ هزار کولر گازی هدیه مقام معظم رهبری به مددجویان کمیته امداد خوزستان بیان کرد: پنج میلیون نفر در قالب ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار در کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند که از خدمات مختلف این نهاد حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد حمایتی با کمک سپاه در کشور در دست ساخت است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ویژه‌ای به خوزستان با هدف محرومیت زدایی در کشور وجود دارد، ادامه داد: کمیته امداد در راستای رفع محرومیت از این استان با سپاه تفاهم نامه‌های زیادی را منعقد کرده است.

خدرویسی با بیان اینکه کمیته امداد در تأمین وسایل ضروری زندگی خانواده‌های نیازمند اقدامات مؤثری را انجام داده است، ادامه داد: همچنین ۱۲ هزار سری جهیزیه برای مددجویان کشور در راستای ترویج فرهنگ ازدواج تهیه شده که به زودی توزیع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور در ادامه با اشاره به توزیع ۵۵ هزار قلم لوازم ضروری زندگی در بین مددجویان کشور از ابتدای امسال تاکنون افزود: چهار هزار میلیارد ریال برای تأمین این میزان کالا هزینه شده است.

وی گفت: برنامه کمیته امداد در استان‌های گرمسیر همچون خوزستان، بوشهر و هرمزگان و مناطقی از استان سیستان و بلوچستان توزیع کولر گازی و در دیگر مناطق توزیع کولر آبی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476100

مهمترین اخبار ایران و جهان: