نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 17:32

تولید موشک‌های نقطه‌زن‌ حاصل عمل به شعار «ما می‌توانیم» است

مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه گفت: اگر امروز ما به جایی رسید‌ه‌ایم که موشک نقطه زن تولید می‌کنیم و یا ماهواره نور ۳ را در مدار زمین قرار می‌دهیم، حاصل عمل به سخن «ما می‌توانیم» امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرگزاری فارس سردار علی بلالی ظهر امروز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه لرستان از پارک ملی نیروی هوا فضای سپاه که در قالب راهیان پیشرفت انجام شد، با اشاره به اینکه نمایشگاه نیروی هوا فضا سپاه ۳ سال است که شروع به کار کرده، عنوان کرد: این نمایشگاه در حال حاضر پاسخگو و پذیرای تشکل‌های مختلف از جمله تشکل‌های دانشجویی، دانش آموزی و مساجد است.

 وی اظهار کرد: نمایشگاه در پنج حوزه مختلف موشکی، پدافند، پهباد، عملیات هوایی و فضایی است، در سه بخش اول سابقه‌ها از هشت سال دفاع مقدس را داریم اما در دو بخش آخر سابقه دفاع مقدس وجود دارد.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که بگوییم کجا بودیم و در حال حاضر کجا هستیم.

سردار بلالی گفت: اگر امروز ما به جایی رسید‌ه‌ایم که موشک نقطه زن تولید می‌کنیم و یا ماهواره نور ۳ را در مدار زمین قرار می‌دهیم، حاصل عمل به سخن «ما می‌توانیم» امام خمینی (ره) است.

وی خاطرنشان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس ما نه تنها یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم بلکه در جنگ همه چیز را به دست آوردیم.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: صدام با حمایت ابرقدرت‌ها آمده بود نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند، اما با رشادت رزمندگان و پای کار آمدن مردم به هدف خود نرسید.

سردار بلالی تاکید کرد: هشت سال دفاع مقدس، تبدیل تهدید به فرصت‌ها بود و الان هر چیزی که داریم از جنگ داریم.

وی با اشاره به اینکه با تکیه بر توان داخلی به شرایط فعلی در حوزه نظامی و دفاعی دست پیدا کردیم، گفت: این موفقیت‌ها در سایه حمایت و راهنمایی مقام معظم رهبری و مسیری که ایشان ترسیم کرده، اتفاق افتاده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1521900

مهمترین اخبار ایران و جهان: