نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 15:49

موضوع معیشت با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی حل می شود

قرچک- امام جمعه قرچک گفت: موضوع معیشت با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی حل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین نعمت در کشور نعمت امنیت است، اظهار داشت: خوب که توجه کنیم می‌بینیم با وجود آماج دشمنی‌های دشمن، در امنیت هرچه تمام تر چه در کشور و چه در اربعین حسینی (ع) این حرکت با امنیت هرچه تمام تر برگزار شد.

اسماعیلی با بیان اینکه رهبری عظیم شأن بشارت داده که ما به قله نزدیک شده ایم گفت: این وعده نایب معصوم است، مسیری که امروز انقلاب اسلامی می‌رود سخت است، در مسیر مشکلاتی وجود دارد که طبیعی است ولی باید ثابت قدم باشیم و ادامه دهیم.

امام جمعه قرچک بیان داشت: درست است که ما از جریان انقلاب حمایت می‌کنیم، خوبی‌ها را می‌گوئیم، اما در اقتصاد ضعف‌هایی وجود دارد که همه دلسوزان باید یاری کنند و به این وضعیت کنونی سامان دهیم و در اقتصاد هم همچون دیگر حوزه‌ها افتخارات آفرینی کنیم.

خطیب نماز جمعه قرچک عنوان داشت: نباید مشکلات معیشتی و اقتصادی دلیلی شود که دشمن آن را علم کند و بتواند با آن مشکلات در سطح جامعه ایجاد ناامنی کند، با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی می‌توانیم مشکل معیشت و اقتصادی را حل کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490000

مهمترین اخبار ایران و جهان: