نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 09:44

رزمایش گسترده نیروهای یمنی برای اعلام آمادگی مقابل دشمنان

نیروهای مسلح یمن برای اعلام آمادگی خود در خصوص مبارزه با متجاوزان در هر مکان و زمانی، یک مانور نظامی گسترده برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیروهای مسلح یمن وابسته به وزارت دفاع دولت نجات ملی این کشور روز جمعه یک مانور نظامی با عنوان «میلاد نور» همزمان با آمادگی یمن برای برگزاری جشن‌های میلاد پیامبر اکرم (ص) و سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۴ برگزار کردند.

در این مانور نظامی مسئولان دولت نجات ملی یمن از جمله احمد حامد مدیر دفتر ریاست جمهوری و محمد الغماری رئیس ستاد کل ارتش و علی الموشکی معاون وی شرکت کردند.

در مانور مذکور حمله به مواضع دشمن فرضی با مشارکت نیروهای تیپ هشتم گارد ریاست جمهوری شبیه سازی شد به طوری که این نیروها به مواضع دشمن فرضی نفوذ کردند و از سوی دیگر نیز نیروهای یمنی با استفاده از تجهیزات نظامی خود به سمت مواضع دشمن شلیک کرده و این مواضع را در هم کوبیدند.

نیروهای شرکت کننده در این مانور نظامی از اینکه موفق شدند در مأموریت خود برای ناکام گذاشتن دشمن فرضی موفق عمل کنند ابراز خرسندی کرده و به دشمنان این پیام را مخابره کردند که نیروهای یمنی آماده دفاع از حاکمیت و استقلال این کشور و مبارزه با دشمنان هستند.

عبدالصمد المتوکل یکی از فرماندهان نیروهای تیپ هشتم گارد ریاست جمهوری تاکید کرد: ما این مانور نظامی را در شرایطی برگزار کردیم که امت اسلامی به صورت کلی و مردم یمن به صورت ویژه با خطرات و شرایط سخت و چالش‌های گسترده‌ای از سوی دشمنان و نیروهای استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به رو هستند. ارتش یمن در این شرایط وظیفه خود می‌داند که برای رویارویی با دشمن در آمادگی کامل به سر ببرد و با برگزاری چنین مانورهایی این سطح از آمادگی را حفظ کند.

وی بیان کرد: پیام ما به مزدوران داخلی و خارجی دشمن این است که نیروهای مسلح یمن آمادگی کامل برای رویارویی با هرگونه اقدامی از سوی دشمن در هر مکان و زمانی را دارند. ما جوری با متجاوزان ائتلاف سعودی در دریا و زمین مبارزه خواهیم کرد که آنها در طول تاریخ خود چنین نبردی را ندیده باشند. سرنوشت متجاوزان شکست است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490544

مهمترین اخبار ایران و جهان: