نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 21:20

۶ طرح گلخانه‌ای با اشتغالزایی ۲۵۹ نفر در پارس‌آباد افتتاح شد

پارس‌آباد- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، ۶ طرح گلخانه‌ای با اشتغالزایی ۲۵۹ نفر با اعتبار ۲۷۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل عصر یکشنبه در چهارمین روز از هفته دولت در سفر به شهرستان پارس‌آباد، از پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

سید کمال‌الدین میرجعفریان از پروژه چهار بانده سربند به سه راهی مشگین‌شهر بازدید کرده و سپس با حضور در شهرک گلخانه یک‌هزار و ۶۰۰ هکتاری با افتتاح طرح‌های سرمایه‌گذاری تولید محصولات گلخانه‌ای از زیرساخت‌ها و واحدهای در حال ساخت و آماده بازدید کرد.

وی با حضور در شهرک گلخانه‌ای یک‌هزار و ۶۰۰ هکتاری، ۶ طرح گلخانه‌ای با اشتغالزایی ۲۵۹ نفر و با اعتبار ۲۷۱ میلیارد تومان را افتتاح کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین جاده رینگ دور دریاچه شهرک مغان را افتتاح کرده و سپس با یکی از خانواده‌های معظم شهدا در شهر پارس‌آباد دیدار کرد.

میرجعفریان کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۱۵۲ واحد از نهضت تولید مسکن در مسکن مهر و افتتاح پروژه تقویت و برق‌رسانی روستایی در یکی از محلات آغدام نیز از دیگر برنامه‌های وی در این سفر بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با حضور در خیابان ستارخان شهر پارس‌آباد، بهسازی و اجرای مسیر سلامت خیابان ستارخان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خیابان ستارخان یکی از معابر اصلی و پرتردد شهر است که علاوه بر آسفالت کامل این خیابان، پیاده راه سلامت نیز به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

تعداد ۸۱ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۷۴ میلیارد تومان در هفته دولت در پارس‌آباد به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472100

مهمترین اخبار ایران و جهان: