نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 12:17

بیمه سلامت رتبه نخست شاخص های وزارت بهداشت را دریافت کرد

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، از کسب رتبه اول سازمان بیمه سلامت در مجموعه سازمان های تابعه وزارت بهداشت خبر داد.

سعید رحمانی، در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی و اصلاح نظام اداری در سال ۱۴۰۱ سازمان بیمه سلامت ایران حائز رتبه اول در مجموعه سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت شد.

وی گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام شد که شاخص‌های عمومی شامل ۳ محور، ۱۱ معیار، ۳۹ شاخص و ۱۰۱ سنجه و به طور مشترک برای همه دستگاه‌ها و ناظر به نحوه حکمرانی و اداره دستگاه‌ها، و شاخص‌های اختصاصی ناظر به مأموریت و اهداف دستگاه‌ها است.

رحمانی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران برای دومین سال متوالی در مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی حائز رتبه اول در مجموعه سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد.

وی، رویکرد حمایت حداکثری مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و تلاش و همکاری مدیران و تمامی کارکنان را دو عامل مهم و اساسی در کسب این موفقیت عنوان کرد.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، با تبریک این موفقیت به مدیرعامل، مدیران و کارکنان سازمان بیمه سلامت ایران اظهار امیدواری کرد، با تداوم همکاری و همدلی شاهد بهبود مستمر فرآیندها و خدمات و ارتقا سطح رضایتمندی بیمه شدگان و سایر ذی نفعان باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472900

مهمترین اخبار ایران و جهان: