نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 18:54

تحکیم مسئله ازدواج جوانان جزو برنامه ها است

ساری- سرپرست ورزش و جوانان مازندران تحکیم مسئله ازدواج جوانان را از برنامه های مهم بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه جشنواره مؤثر مازنی با تبریک و گرامیداشت سوم خردادماه سالروز حماسه فتح خرمشهر و دهه کرامت، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های حوزه کاری ما در کنار ورزش، جوانان است.

وی افزود: حوزه جوانان اهمیتش بر کسی پوشیده نیست و ما در این بخش، برنامه راهبردی، داریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، خاطرنشان کرد: برنامه، مأموریت و مسیر راه ما روشن و مشخص است و در این ریل، مجدانه پیش خواهیم رفت.

این مسئول ادامه داد: در حوزه ورزش که سرآمد هستیم به دنبال توسعه ورزش همگانی و توسعه اماکن ورزشی هستیم و مهمترین راهبرد ساماندهی ستاد جوانان به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است.

وی عنوان کرد: در حوزه جوان باوری و جوان یاوری و نیز جوان گرایی با جدیت در حال تلاش و کار هستیم و تحکیم مسئله ازدواج جوانان نیز در سرلوحه کاری ما قرار دارد.

این مسئول افزود: تعالی بخشی ابعاد شخصیتی و هویتی جوانان ما نیز باید کار شود و این برنامه یکی از برنامه‌های نو و ابتکارات وزارت ورزش و جوانان طراحی و در هر حال برگزاری است و بنا است هر ساله برگزار شود.

در اختتامیه جشنواره جوان مؤثر مازنی، قرار است از ۱۲ جوان مؤثر، شش فرماندار فعال حوزه جوانان، ۳ فرماندار فعال در حوزه تحکیم ازدواج و ۴ مدیرکل فعال در استفاده از جوانان تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1236144

مهمترین اخبار ایران و جهان: