نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 19:33

ایثارگری مأمور انتظامی ساوجبلاغ در برخورد با مزاحمان نوامیس

ساوجبلاغ- فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در اقدام ایثارگرانه و شجاعانه مأمور انتظامی این شهرستان دو نفر از عاملان ایجاد مزاحمت نوامیس در شهر هشتگرد دستگیر شدند.

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مأموران وظیفه شناس انتظامی ساوجبلاغ در شیفت استراحت کاری و حین تردد در شهر هشتگرد به محض مشاهده ایجاد مزاحمت برای نوامیس توسط دو نفر از اوباش بلافاصله وارد عمل می‌شود.

وی افزود: این مأمور وظیفه شناس و متعهد، در راستای وظیفه دینی و انسانی با توجه به حساسیت موضوع بی درنگ و بدون تعلل و در اقدامی شجاعانه و فداکارانه پیش از وقوع هرگونه اتفاق، مخلان نظم و امنیت را دستگیر و متهمان را به مقر انتظامی منتقل می‌کند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ تصریح کرد: مأمور انتظامی در جریان دستگیری و درگیری با این افراد از ناحیه دست چپ و پای راست مورد جراحت سلاح سرد اوباش قرار گرفته و برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شده است.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد سخت و قاطعانه مدافعان نظم و امنیت مواجه خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221400

مهمترین اخبار ایران و جهان: