نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 09:55

️اختصاص ۳۲۰ میلیارد تومان برای بهبود زیرساخت‌های اربعین کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ️اختصاص ۳۲۰ میلیارد تومان برای بهبود زیرساخت‌های اربعین کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در نظر گرفته شدن ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی برای بهبود راه‌ها و زیرساخت‌های استان برای ایام اربعین، اظهار کرد: بالغ بر ۱۵ پروژه اصلی در این زمینه برای استان کرمانشاه تعریف کرده ایم.

️وی افزود: این اعتبارات عمدتاً برای توسعه زیرساخت‌ها و بهبود محورهای مواصلاتی استان در مسیر تردد زوار اربعین از ورودی استان تا مرز خسروی و به سمت مهران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان از این رقم تخصیص یافته، ابراز امیدواری کرد با پیشرفت پروژه‌ها مابقی اعتبار نیز اختصاص یابد.

کرمی با بیان اینکه کار اجرایی برخی از این طرح‌ها به اتمام رسیده و برخی نیز بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته همه این پروژه‌ها تا قبل از ایام اربعین به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی روکش راه‌های شریانی و اصلی استان به میزان ۱۸۰ کیلومتر، رفع نقاط حادثه خیز خصوصاً در محورهای مهم، خط کشی راه‌های استان، ایمن سازی راه‌ها و … را از مهمترین این طرح‌ها عنوان کرد.

️کرمی با بیان اینکه برخی کارهای عمرانی و زیرساختی نیز در خود مرز خسروی است که از چندی قبل آغاز شده، احداث ۵۲ چشمه سرویس بهداشتی در داخل محوطه پایانه مرزی خسروی، ساخت یک هزار و ۸۰۰ متر سایبان، تجهیزات سرمایشی و … را از مهمترین آنها برشمرد که این طرح‌ها نیز تا ایام اربعین به اتمام خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276700

مهمترین اخبار ایران و جهان: