نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 11:32

اطلاعیه اداره کل پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی در خصوص توزیع مرغ

اداره کل پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی در خصوص روند توزیع مرغ منجمد در استان آذربایجان‌غربی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اداره کل پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی در خصوص روند توزیع مرغ منجمد در استان آذربایجان‌غربی اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: از مهمترین وظایف اداره پشتیبانی اموردام تامین ذخایر استراتژیک فرآورده های دامی است ، به طوری که در زمان کمبود فرآورده های گوشتی و پروتئینی برای تنظیم بازار گوشت مرغ یا قرمز منجمد ، این محصولات باکیفیت معتبر و با تاریخ مصرف مشخصی در سطح مراکز عرضه توزیع می شود و هیچ گونه مشکلی در روند توزیع مرغ منجمد در استان وجود ندارد.

اکیپ مستقر در سردخانه های پشتیبانی امور دام، مرغ های منجمد تولید شده را از لحاظ کیفی ،کمی و تاریخ تولید و انقضا کنترل می نمایند تا هیچ مشکلی درمورد عرضه این محصول بوجود نیاید.

مراکزی هم که مرغ منجمد را ازشرکت پشتیبانی تحویل می گیرند موظف هستند که به موقع مرغ منجمد تحویلی را بین مشتریان توزیع کنند و موقع تحویل گرفتن مرغ توسط مباشرین نیز نظارت های لازم انجام می گیرد و ازلحاظ وزنی و تاریخ مصرف نیز کنترل می شود.

بدین منظور از مصرف‌کنندگان تقاضا می شود که درموقع خرید مرغ منجمد ازفروشگاه ها به تاریخ تولید و انقضای آن دقت کنند و درصورت مشاهده هرگونه مشکلی در این زمینه، مراتب را به شماره تماس های ۳۲۷۲۲۱۸۱-۳۲۷۲۲۱۸۲، اداره کل پشتیبانی اموردام اطلاع رسانی کنند تا موضوع رسیدگی و اقدامات قانونی در این زمینه انجام گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1193888

مهمترین اخبار ایران و جهان: