نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 18:23

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ ناکامی نفت آبادان در رسیدن به فینال/عدم توفیق «علی توفیق» در آبادان

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با قبول شکست مقابل شهرداری گرگان، از راهیابی به فینال لیگ برتر بسکتبال بازماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دو تیم شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در سومین مصاف از سری نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال ایران،  از ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی(ره) گرگان به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان موفق شد با نتیجه ۷۸ بر ۶۷ مقابل حریف آبادانی خود به پیروزی رسیده و سری نیمه نهایی با برتری دو بر یک پشت سر بگذارد.

پالایش نفت آبادان علیرغم نمایش خیره کننده خود در نیمه اول،در نیمه دوم قافیه را به میزبان واگذار کرد.

بدین ترتیب، پالایش نفت آبادان از راهیابی به فینال این مسابقات بازماند و شهرداری گرگان به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

دیدار نخست دو تیم در این سری، با برتری ۹۳ بر ۸۱ به سود شهرداری گرگان پایان یافته بود، دو تیم در بازی دوم به میزبانی پالایش نفت به مصاف هم رفتند که این دیدار، در نهایت با پیروزی ۹۵ بر ۹۲ آبادانی‌ها خاتمه یافت تا کار به بازی سوم در گرگان کشیده شود.

دو تیم در فصل جاری، هفت بار به مصاف هم رفتند که دو بار در مرحله مقدماتی، دو بار در مرحله دوم مقدماتی و سه بار در سری نیمه‌نهایی بود، در این هفته مسابقه، سهم پالایش نفت آبادان تنها یک پیروزی بود.

دو دیدار ابتدایی، دو تیم به دلیل محکومیت انضباطی از همراهی هواداران خود محروم بودند، اما در بازی سوم، شهرداری از هواداران پرشور خود در خانه بهره جست.

بدین ترتیب دومین سال حضور «علی توفیق» در قامت سرمربیگری پالایش نفت آبادان با عدم توفیق این مربی همراه بود و نفت آبادان بدون حضور بر روی سکو، به کار خود پایان داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1211888

مهمترین اخبار ایران و جهان: