نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 21:39

نفتی‌ها می‌توانند کار را برایمان سخت کنند

اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم صنعت نفت هم با توجه به شرایطی که در جدول دارد می‌تواند با حمایت هوادارانش کار را برای ما سخت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی در حضور هواداران پرشور آبادانی که به تیم برزیلی معروف هستند، برای ما جذاب است. شاید این بازی برای ما در جدول رده‌بندی تأثیر زیادی نداشته باشد اما در آینده کاری‌مان تأثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: این بازی جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت و تیم صنعت نفت هم با توجه به شرایطی که در جدول دارد می‌تواند با حمایت هوادارانش کار را برای ما سخت کند.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به نتایج نفت در هفته‌های اخیر عنوان کرد: صنعت نفت بعد از حضور عبدالله ویسی و همکاران‌شان متحول شده و امتیازات خوبی را در هفته‌های اخیر جمع کرده و این نتیجه‌گیری نیز کار ما را سخت می‌کند. اما ما بدون استرس هستیم و استرسی که در آن تیم حاکم است، در تیم ما وجود ندارد و می‌توانیم راحت‌تر بازی کنیم و این به زیبایی‌های بازی کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم با تمریناتی که انجام دادیم و تدابیری که برای این بازی داریم، با کسب سه امتیاز شهر آبادان را ترک کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1205244

مهمترین اخبار ایران و جهان: