نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 14:35

حضور مردم در ۲۲ بهمن همراه با تحلیل و بصیرت بود/ رسانه‌ها فقط ایرادات را نبینند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم در ۲۲ بهمن با تحلیل و بصیرت در راهپیمایی حضور پیدا کردند و به این نتیجه رسیده بودند که حضور آنها توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بجنورد اظهار کرد: با بعثت پیامبر تغییرات بسیار زیادی در دنیا و دنیای اسلام انجام شد و باید منبری‌ها از فضایل این روز سخن بگویند.

وی گفت: با آمدن پیامبر، بت پرسی، جهالت، خرافه‌پرستی، نژادپرستی، تعصب و این گونه موارد از بین رفت و ما امروز آنچه داریم از اسلام و پیامبر اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی افزود: مسئولین باید از پیامبر الگو بگیرند و نه تنها در حوزه اداری مسئول مردم و کارمندانش هستند بلکه باید او باید در حوزه معنوی نیز مسئول باشد.

وی ادامه داد: تذکر نسبت به هر چیز بدی از شیوه‌های ‌پیامبر است و مردم و مسئولین باید در این خصوص پیشرو باشند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری، مردم در ۲۲ بهمن با تحلیل و بصیرت در راهپیمایی حضور پیدا کردند و به این نتیجه رسیده بودند که حضور آنها توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام نوری گفت: اکنون نیز اعلام میکنم ما مردم تا آخر پای انقلاب ایستاده ایم و تا پای جان در خدمت نظام و انقلاب خواهیم ماند.

وی در ادامه افزود: برخی از رسانه‌ای ها که شاید برخی از آنها دغدغه انقلاب را نیز داشته باشند فقط چالش ها و اشکالات را می‌بینند، در صورتی که باید دستاوردهای انقلاب را نیز دید و این دستاوردها را برای مردم نیز بیان کرد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: باید در رسانه هم نقدها و نواقص را گفت هم دستاورد ها را بیان کرد و نباید یکجانبه به این موضوعات وارد شد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041844

مهمترین اخبار ایران و جهان: