نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 23:45

فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در مدارس استان بوشهر افزایش می‌یابد

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در مدارس استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر سه شنبه در نشست ستاد استانی بزرگداشت امور تربیتی اجرای فعالیت‌های تربیتی در تراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: دانش‌آموزان استان بوشهر در ایام اعتکاف امسال حضوری گسترده داشتند.

وی با اشاره به حضور پنج هزار دانش‌آموز از استان بوشهر در مراسم اعتکاف سال جاری خاطرنشان کرد: در ایام مراسم معنوی ۱۰۰ دانش‌آموز به عنوان خادم اعتکاف فعالیت داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای انحراف باورهای دینی بین دانش آموزان داشته است، تاکید کرد: مدیران مدارس، با راهبری و برنامه‌ریزی مناسب، شرایط را برای ایجاد مدرسه در تراز انقلاب و افق ۱۴۰۴ فراهم سازند.

برگزاری ۵۰۰ برنامه

وی از برگزاری ۵۰۰ برنامه به مناسبت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در استان بوشهر خبر داد و افزود: مهمترین رمزهای موفقیت در اجراهای فعالیت‌های تربیتی داشتن روحیه انقلابی و جهادی و محبوبیت بین دانش‌آموزان است.

موحدی با اشاره به تولید محتواهای ارزشمند و فاخر از سوی دانش‌آموزان در اجلاسیه سراسری نماز افزود: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز با عنوان لاله‌های روشن از برنامه‌های مهم در استان است.

وی با اشاره به برگزاری همایش استانی طلایه‌داران تربیت خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از خانواده‌های معظم ۱۴ شهید امور تربیتی همراه با معرفی شهید شاخص استان اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1039000

مهمترین اخبار ایران و جهان: