نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 15:53

امسال ۵۰۰ پروژه در ساری بهره برداری شده است

ساری- فرماندار ساری گفت: امسال حدود ۵۰۰ پروژه همزمان با هفته دولت و دهه فجر در شهرستان بهره برداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه فرصت خدمتگذاری در نظام اسلامی نصیب مسئولان شده است، گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند و باید به آنها خدمت شبانه روزی انجام داد.

وی با عنوان این مرکز استان بیش از ۵۰۴ هزار نفر جمعیت دارد، گفت: ۸۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی و ۴۰۰ روستا از مزیت‌های ساری به شمار می‌رود و در عین حال با چالش‌هایی نظیر پروژه‌های نیمه کاره روبرو هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شبانه روزی داشته باشیم، گفت: همدلی و وحدت و اعتماد سبب می‌شود تا به اهداف مدنظر دست یابیم.

فرماندار شهرستان ساری با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط کمیته امداد گفت: این نهاد خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه داده است و مهمترین مسئله مدیران باید توجه به محرومان باشد.

نوبخت با اظهار اینکه توجه به نظام مسائل برای حل مشکلات باید در اولویت قرار گیرد، گفت: در هفته دولت ۲۲۳ پروژه و دهه فجر ۲۶۴ پروژه در شهرستان افتتاح و بهره برداری شده است.

فرماندار ساری انجام ۱۱ هزار تن آسفالت و تأمین آب، برق و گاز میدان بار جدید ساری گفت: واگذاری غرفه‌ها انجام و هیئت مدیره میدان تره بار نیز تشکیل شده است.

وی پروژه ساری - تاکام را از جمله طرح‌ها ذکر کرد و گفت: ۵۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و تعریض این مسیر درنظر گرفته شده و ۶۴ میلیارد تومان نیز برای بهسازی راه‌های مناطق دودانگه و چهاردانگه مصوب شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096300

مهمترین اخبار ایران و جهان: