نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 20:22

فرمانده سپاه الغدیر: دشمن کانون گرم خانواده را هدف گرفته است

فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد گفت: همه اهداف دشمن زدن کانون گرم خانواده است و سعی دارد مانع کادرسازی و تربیت درست آن شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، عصر امروز در دیدار با برخی اعضای بسیج  جامعه زنان ضمن تبریک روز قشر بسیج جامعه زنان با بیان این سپاه الغدیر استان یزد در راستای ماموریت‌های محوله از جمله حرکت بیرونی و درون سپاه که هم‌زمان با هم با چهار راهبرد پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انجام می‌شود، اظهار کرد: در بحث جامعه زنان در راستای اهداف انقلاب اسلامی که تحقق تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی منجی عالم بشریت، کارهای خوبی در حال انجام است.

وی با بیان این‌که در راستای کاردر‌سازی و تربیت کادر مورد نیاز انقلاب و سرباز امام زمان کارهای خوبی در حال انجام است افزود:  همه اهداف دشمن زدن کانون گرم خانواده است که کادر سازی و تربیت درست انجام نشود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به این‌که در در سطح استان یزد ۱۲۰ پایگاه قرآنی در حال فعالیت هستند تصریح کرد: در مرکز استان پایگاه مقاومتی را داریم که بیش از ۱۵۰ حافظ قرآن را طی دوسال گذشته تحویل جامعه داده‌اند.

زارع کمالی همچنین گفت: ایجاد کارگاههای زودبازده، اشتغال بانوان با توجه به فرهنگ و سبک انقلاب اسلامی از جمله کارهایست که با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان در حال انجام هستند.

وی کادرسازی برای نظام و انقلاب، سبک زندگی اسلامی و مقابله با جنگ جمعتی دشمن را دو ماموریت اصلی بسیج جامعه زنان دانست که ضمن جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت رسانی توسط خواهران بسیجی در سطح استان در حال انجام است.

سپیده رضایی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان یزد در جریان این دیدار با بیان این‌که مقام معظم رهبری در پیامی به کنگره هفت هزار زن شهیده کشور نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدیداز زن را تاریخ ساز خواندند و اظهار کرد: اقتدار و جذبه تازه ای به برکت خون این زنان مجاهد در عصر جدید ظهور کرد که دیر یا زود در سرنوشت زنان جهان عصر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به این که بسیج جامعه زنان اولین و گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب اسلامی است افزود: بسیج خواهران تشکلی مردمی و سازمانی منسجم،  منعطف، کارآمد، پویا، قانونمند و فراگیر با قدرت و ایجاد عزم ملی در حفظ کرامت و منزلت زن مسلمان و استفاده از قابلیت های زنان در دفاع همه جانبه انقلاب و دستاوردهای آن که همانا احیای هویت زن مسلمان، تعمیق معنویت و بصریت، تحکیم بنیاد خانواده، تربیت نسل انقلابی و تمدن ساز و هرآنچه که در مقوله زن و خانواده، انقلاب و اسلام قرار گیرد می‌کوشد.

مسئول بسیج جامعه زنان یزد با بیان این‌که اصول مبنایی بسیج خواهران رشد و تعالی زن، حفظ کرامت بانوان، خانواده محوری، ولایت اجتماعی زن، تمرکز برنقش مادری و همسری، حفظ خانه سالم و خانواده سالم، پرچمداری گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه زن و خانواده می‌باشد تصریح کرد: بسیج جامعه زنان با همراهی و همکاری خواهران در عرصه بسیج گامی موثر برای رسیدن به اهداف برخواهیم داشت.

رضایی گفت: بسیج جامعه زنان سپاه الغدیراستان یزد با ظرفیت۳۰ حوزه مقاومت، ۳۸۵ پایگاه، ۱۷ گردان کوثر، ۳۸دمهدقرآنی مسجد محور، ۱۵۰ مدرس در حوزه زن، خانواده، حجاب و عفاف، ۱۰۰ کارگاه کارآفرینی ویژه زنان سرپرست خانوار و ۱۶۷هزار خواهر بسیجی در محلات و اقشار با استفاده از ظرفیت ها و فرصت ها در عرصه های گوناگون می‌کوشد تا با احسا و شناسایی تهدیدها و حجمه های دشنان در حوزه زن و خانواده در فضای مجازی و حقیقی درصدد پیشگیری و مقابله با این جنگ ترکیبی برآید.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1077688

مهمترین اخبار ایران و جهان: