نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 21:47

مشاوران جوان در دستگاه‌های دولتی خوزستان معرفی شوند

اهواز- استاندار خوزستان بر معرفی مشاوران جوان از سوی دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: دغدغه‌های جوانان خوزستان دریافت بشود تا ضمن اولویت بندی در راستای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی لازم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان خوزستان تاکید کرد: مسائل مربوط به جوانان خوزستان شناسایی و برنامه‌ریزی‌های لازم با نظر و حضور جوانان به عنوان کنشگران این بخش انجام شود.

استاندار خوزستان اضافه کرد: موضوعات و دغدغه‌های جوانان خوزستان دریافت بشود تا ضمن اولویت بندی در راستای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی لازم انجام خواهد شد؛ اگر بخواهیم کار ویژه‌ای انجام دهیم باید ضمن شناخت مخاطبان به حلقه وصل جوانان تبدیل شویم.

حسینی محراب ادامه داد: فعالیت‌های هیجانی و پرنشاط برای جوانان در نظر گرفته شود؛ همچنین برنامه‌ریزی برای امور جوانان با خلاقیت، مطالعه و فکر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش، هلال احمر، شهرداری، تربیت بدنی، دانشگاه‌ها و… از طرح‌های مختلف برای مشارکت جوانان در اداره امور استفاده کنند، عنوان کرد: مشاوران جوان در جلسات حضور داشته باشند و از این جایگاه با جوانان ارتباط برقرار کنند.

استاندار خوزستان بر معرفی مشاوران جوان از سوی دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: این جلسه می‌تواند حلقه وصلی میان جوانان، دانشجویان، دانش آموزان، کارگران، فضای رسانه، فضای مجازی، هیئت‌ها و… باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1064688

مهمترین اخبار ایران و جهان: