نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:08

حضور باشکوه مردم تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد

اراک- نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله بیاتی ظهر شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر فرمهین، افزود: علاقه مردم به نظام، از دیگر پیامدهای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و موجب می‌شود تا مدیران و مسئولان احساس دِین به مردم داشته باشند و وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام برسانند.

وی بیان کرد: دشمنان با بزرگ نمایی مشکلات تلاش داشتند بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کنند اما حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز تمام توطئه‌های آنان را نقش برآب کرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب بالای حضور مردم در ۲۲ بهمن به استکبار جهانی به ویژه دشمنان قسم خورده نظام نشان داد مردم همواره در میدان حضور دارند.

بیاتی افزود: اکنون دولت و مجلس با وحدت تلاش می‌کنند تا شرایط اقتصادی بهبود یابد و با برنامه ریزی و اجرای طرح‌های اقتصادی از فشار افزایش سطح عمومی قیمت‌ها جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به رویدادهای اخیر و بازتاب امپراطوری رسانه‌ای که در تلاش بود تا سطح نارضایتی را مضاعف نشان دهد اما مردم با حضور آگاهانه در جشن پیروزی انقلاب بار دیگر به خیابان آمدند و حمایت خود را از آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری به رخ جهانیان نشان دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033388

مهمترین اخبار ایران و جهان: