نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 18:02

۲ هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم استان اصفهان توزیع شد

اصفهان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۲۶ عدد چاپگر در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، وجیهه فاضل در خصوص توزیع لوازم‌تحریر میان مدارس ابتدایی این استان اظهار داشت: در راستای تحقق عدالت آموزشی و توجه به دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار، معاونت آموزش ابتدایی با کمک معاونت پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش و خیران نیک‌اندیش، اقدام به تهیه و توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری کرد.‌

وی افزود: این توزیع با اولویت مناطق عشایری در شهرستان‌های شهرضا، سمیرم، فریدون‌شهر، جرقویه سفلی، چادگان، دهاقان و در ۲۷ منطقه کم‌برخوردار استان صورت پذیرفت.

فاضل ابراز داشت: با عنایت به عدم توجه به تجهیزات موردنیاز آموزشگاه‌های مناطق کم‌برخوردار استان در سال‌های اخیر و طی بازدیدهای به‌عمل‌آمده از این مناطق تهیه قسمتی از وسایل موردنیاز مدارس در دستور کار قرار گرفت.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: در این راستا تعداد ۲۶ دستگاه چاپگر از محل اعتبارات ابلاغی معاونت آموزش ابتدایی خریداری و با همکاری معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش به مدارس نیازمند تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بستر لازم آموزش برای همه دانش‌آموزان یکی از رسالت‌های مهم ما در آموزش و پرورش است و برای بازگرداندن دانش‌آموزانی که به هر دلیلی از آموزش فاصله گرفتند، اقدام می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034588

مهمترین اخبار ایران و جهان: