نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 17:01

مهم‌ترین شیوه دشمن به راه انداختن جنگ رسانه است

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: امروز مهم‌ترین شیوه دشمن به راه انداختن جنگ رسانه است تا با القا ناامیدی در بین افکار عمومی به اهداف پلید خود برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا ظهر پنجشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای استان گیلان اظهار کرد: امروز مهم‌ترین شیوه دشمن به راه انداختن جنگ رسانه است تا با القا ناامیدی در بین افکار عمومی به اهداف پلید خود برسد.

پارسا اصحاب رسانه را به عنوان افسران جنگ نرمی دانست که با تکیه بر رسالت خبری، آگاه‌سازی و بیان حقیقت در خط مقدم مقابله با جنگ رسانه هستند، افزود: انتشار خبر خوب و امیدآفرین در عصر جهاد تبیین و در مقابله با دشمن در سیاه نمایی رسانه‌ای لازم و ضروری است.

وی با اشاره به جشنواره‌ها رویدادهایی چون ابوذر و جام امید در این استان گفت: نوآوری بسیج رسانه گیلان در برگزاری جشنواره ملی بانوان حریم رسالت با محور قراردادن دو مؤلفه «زن» و «رسانه» نشان از ظرفیت بانوان رسانه‌ای استان گیلان دارد.

پارسا به برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سازمان بسیج رسانه در دی ماه سال جاری بیان کرد: با وجود اهمیت نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران، این قشر فرهیخته هنوز با مشکلات صنفی روبه رو هستند و این موضوع نیاز به تدابیر ویژه ای دارد.

وی برگزاری جشنواره ملی بانوان حریم رسالت را مصداق بارز جهاد تبیین دانست که بیانگر ظرفیت بانوان در نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت به میزبانی گیلان در آبان ماه برگزار می‌شود و این جشنواره فرصت ارزشمندی در تبلور توانمندی‌های بانوان در زمینه‌های مختلف است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435844

مهمترین اخبار ایران و جهان: