نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 09:15

نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آماده برخورد با هر تهدیدی هستند

شیراز- نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای امنیتی و حفاظتی در سراسر کشور از آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه توطئه‌ای برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهریار حیدری شامگاه سه شنبه در جریان سفر به شیراز و بازدید میدانی از حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیان کرد: طی ماه‌های اخیر شاهد شکل گیری توطئه‌های مختلفی در کشور بودیم که در این میان یک مورد منجر به اقدام تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) شد.

او در ادامه افزود: به دنبال وقوع این حادثه، هیأتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در شیراز حضور یافته تا ضمن بازدید میدانی از محل وقوع این حادثه در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)، در جلسه شورای تأمین استان نیز حضور یافته و در نهایت یک جمع بندی در خصوص این حادثه تلخ و نحوه اقدامات و آمادگی اعضای شورای تأمین خواهیم داشت.

او اضافه کرد: این اقدام تروریستی از نظر عقلی، شرعی، قانونی و از منظر بین‌المللی محکوم است و در واقع باید گفت چنین حوادثی در هر نقطه از دنیا ممکن است اتفاق بیافتد.

نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این حادثه تروریستی یک اقدام کاملاً کور و سازمان یافته از سوی عناصر و گروهک‌های وابسته به تیم‌های خارجی بود که آموزش می‌بینند، تجهیز می‌شوند و امکانات برای آنها فراهم می‌شود تا در کشور ناامنی ایجاد کنند که بسیاری از این اقدامات در نطفه خفه می‌شود و برخی هم منجر به عملیات می‌شود اما در عین حال این عملیات بزدلانه جایگاه زیادی در نظام امنیتی ما ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1445088

مهمترین اخبار ایران و جهان: