نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 17:48

۶ سالن ورزشی اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور

اردبیل_مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۶ سالن ورزشی در اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی کشور در دو رشته والیبال و فوتسال است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی دانش‌آموزی سراسر کشور در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: این مسابقات در دو رشته والیبال و فوتسال برای پسران از ۱۴ تا ۱۹ مردادماه و برای دختران نیز از ۲۱ تا ۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری شایسته این مسابقات آبرویی برای اعتلای نام این استان در عرصه ملی و در بین استان‌های مختلف خواهد بود که امیدواریم به شکل شایسته شاهد برگزاری این مسابقات در اردبیل باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در قالب کمیته‌های مختلف فعالیت‌های خوبی برای برگزاری شایسته این مسابقات انجام شده و امیدواریم در یک هماهنگی مطلوب با سایر دستگاه‌ها بتوانیم این رویداد را با محوریت پاسداشت کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل و به عنوان پایتخت حسینیت برگزار کنیم.

صفری افزود: این رویداد ورزشی در بیش از ۶ سالن تدارک دیده شده برگزار خواهد شد تا یک‌هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسری که در این رویداد حضور خواهند داشت، بتوانند در بهترین شرایط مسابقات خود را برگزار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی سراسر کشور در سالن‌های شهرداری، بانک ملی، امام خمینی، پیام نور، آسمانی و ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد و تدارک زیرساخت‌های لازم به ویژه امکانات حمل و نقل و تغذیه مناسب برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

صفری اضافه کرد: ۱۴۰ نفر از عوامل اجرایی در برگزاری این رویداد مشارکت خواهند کرد و با دعوت از ۱۶ داور کشوری و ۲ نفر ناظر از سوی فدراسیون والیبال و فوتبال شاهد برگزاری این رویداد با استانداردهای مناسب و تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی خواهیم بود.

وی بیان کرد: در این جلسه رؤسای کمیته‌های مختلف گزارشی از فعالیت‌های خود در هفته‌های گذشته را برای هماهنگی بیشتر و اجرای مطلوب این رویداد ارائه کردند که امیدواریم تا زمان برگزاری این رویداد نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1424744

مهمترین اخبار ایران و جهان: