نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 07:54

توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از امضای تفاهم نامه چندجانبه توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی دوره‌های توانمندسازی نیروهای مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی باید به نحوی صورت گیرد که در آغاز سال تحصیلی هیچ مربی بدون دوره‌ای در کلاس‌های درس نداشته باشیم.

وی با تاکید بر الزامی بودن گزینش تمامی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی افزود: مؤسسان بایستی برای جذب و بکارگیری این نیروها قبل از هر اقدامی برگ تاییدیه گزینش آنها را از هسته گزینش آموزش و پرورش دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری کارگاه توانمندسازی در مقطع ابتدایی در سال گذشته گفت: ما این دوره‌ها را در سال قبل در قالب طرح شهید همت آغاز کردیم که نتایج بسیار خوبی داشت.

وی اظهار داشت: سرگروه‌های آموزشی استان و شهرستان‌ها کار نظارت آموزشی و کیفیت بخشی در این مدارس را بر عهده خواهند داشت.

موحدی افزود: این دوره‌ها در پردیس دانشگاه فرهنگیان مرکز علامه طباطبایی و با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید حوزه علمیه استان آغاز خواهد شد که در افتتاحیه این مراسم وزیر آموزش و پرورش به صورت برخط سخنران آغازین برنامه خواهد بود.

در پایان نشست، تفاهم نامه چند جانبه‌ای با مسئولان دانشگاه فرهنگیان، حوزه علمیه، اداره کل آموزش و پرورش به امضا رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433100

مهمترین اخبار ایران و جهان: