نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 18:54

سالن اختصاصی رشته های رزمی آبیک به همت سپاه ناحیه امام صادق(ع) به بهره برداری می رسد

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از تحقق قول اختصاص سالن مناسب برای ورزشکاران رشته های ورزشی رزمی و افتتاح این سالن با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، بیستم فروردین ماه امسال بود که نشست سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک و هیات های ورزشی رشته های رزمی شهرستان در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست روسای هیات های بوکس، کونگ فو، تکواندو، کاراته و رزمی نسبت به بیان مشکلات رشته های رزمی در سطح شهرستان پرداختند و مساعدت برای ایجاد فضای مناسب تر برای رشته های رزمی را ضروری و خواستار شدند که فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک برای تحقق این مطالبه روسای هیات های رزمی قول مساعد داد.

پس از گذشت سه ماه از این نشست، وعده فرمانده سپاه شهرستان آبیک تحقق یافته و قرار است با افتتاح سالن ورزشی متعلق به سپاه، این سالن در اختیار ورزشکاران رشته های ورزشی رزمی شهرستان قرار گیرد.

در این رابطه سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در نشستی که با روسای هیات های ورزشی رزمی در فروردین ماه امسال برگزار داشتیم، اعضا نسبت به نداشتن سالن اختصاصی و مناسب گلایه مند بودند و دغدغه زیادی داشتند که بر این اساس قول پیگیری برای رفع این مشکل را دادم.

وی افزود: با توجه اینکه پروژه سالن ورزشی سپاه چند سالی بود که نیمه کاره مانده بود، تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت و نسبت به اتمام این سالن اقدام و در حال حاضر آماده بهره برداری شده است.

این مسوول تصریح کرد: ورزشکاران رشته‌ های رزمی شهرستان آبیک هفته ای چند بار در یکی از سالن‌های ورزشی فعالیت می‌کردند و با کمبود فضا مواجه بودند که با در اختیار قرار دادن سالن ورزشی سپاه، ورزشکاران می توانند صبح و بعد از ظهر هر روز از این فضا استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک اضافه کرد: سالن احداثی سپاه به نام «شهیدان حاجی سیاری» مزین شده که عصر فردا با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و مسوولان استانی و شهرستانی و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک و جامعه بسیج ورزشکاران شهرستان آبیک به بهره برداری می رسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1395900

مهمترین اخبار ایران و جهان: