نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 15:48

پایان کار سارق مسلح طلا و جواهرات در کرج

کرج- فرمانده انتظامی کرج از دستگیری یک سارق مسلح که با شیوه زورگیری اقدام به سرقت طلا و جواهرات شهروندان می‌کرد خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ پیمان گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات با شیوه زورگیری و تهدید سلاح گرم، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که متهم با شناسایی سوژه‌های خود آنها را در مناطق خلوت به دام انداخته و با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت طلا و جواهرات مالباختگان می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در شهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهم گفت: در تحقیقات تکمیلی، این سارق به ۸ فقره سرقت با شیوه زورگیری و تهدید سلاح گرم اعتراف کرده است.

سرهنگ گودرزی در پایان از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: پلیس با جرایمی که باعث ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در بین شهروندان شود با شدت برخورد کرده و هیچ اغماضی در این زمینه نخواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1401800

مهمترین اخبار ایران و جهان: