نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 12:23

کارنامه سیاه غرب در اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی قابل انکار نیست

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: کارنامه سیاه غرب در اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی قابل انکار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح یکشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر با تسلیت ایام محرم حسینی و ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اظهار داشت: هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را به هیچ وجه نپذیرفته و تا انتها این موضوع را دنبال می‌کنیم و لازم است علمای یهودی و مسیحی مراقبت بیشتری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه کارنامه سیاه غرب در اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی قابل انکار نیست تصریح کرد: عاملان و آمران این اقدام موهن و بزدلانه باید بدانند که نه تنها از این جنایت و توطئه‌ها هیچ سودی نخواهند برد، بلکه بدون تردید چنین اقداماتی موجب وحدت و بیداری بیشتر مسلمانان جهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو ابلاغیه در خصوص انتخابات به کلیه دستگاه‌های اجرایی استان ارسال شده که اجرای تمامی مفاد آن مورد تاکید است، افزود: در این ابلاغیه‌ها به تبیین اهمیت انتخابات و بخشنامه‌های رئیس ستاد انتخابات کشور و همچنین معاون اول رئیس جمهور در خصوص همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی با ستاد انتخابات استان و فرمانداری‌ها تحت عنوان ماده ۱۱ قانون انتخابات تاکید شده است.

پورات تاکید کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از اتخاذ مواضع چالش‌زا و یا مواضعی که موجب بروز نارضایتی در بین مردم می‌شود باید خودداری کنند و همه محورهای سخنرانی و مواضع مدیران در راستای امید آفرینی و ارتقای رضایتمندی در راستای ایجاد آرامش در فضای سیاسی استان باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت فضاهای اختصاصی تبلیغات محیطی هر اداره به صورت مستمر در راستای تبیین دستاوردهای همان دستگاه اجرایی استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با ستاد اربعین در جهت اعزام زائرین حسینی، سیاه‌پوشی و فضای محیطی همکاری کنند و اصناف هم این موارد را در دستور کار قرار دهند و تاکنون نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

پورات با اشاره به اینکه ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر و شهرستان‌ها تشکیل و فعال شده است، افزود: مکاتباتی که با فرمانداران صورت پذیرفته باید تمامی پروژه‌های شاخص را معرفی کنند و دستگاه‌های اجرایی در این رابطه با فرمانداری‌ها همکاری کند تا پس از تائید معاونت عمرانی و اقتصادی استانداری در پروژه‌های شاخص قرار گیرند.

وی عنوان کرد: همچنین ثبت اطلاعات پروژه‌های شاخص استان در سامانه منتاک با جدیت دنبال شود و باید تا ۷ مرداد ۱۴۰۲ لیست پروژه‌ها جمع‌بندی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394744

مهمترین اخبار ایران و جهان: