نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 18:35

باید ملاکهای قرآن را در انتخابات مدنظر داشت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: ملاکهای قرآنی را در انتخابات در نظر بگیریم که اگر واقعا مردم به این سمت حرکت کنند و کسانی که در چهارچوب قرآن حرکت می‌کنند انتخاب شوند شاهد تحول عظیمی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام برهان باقری در آئین پایانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه سپاه پاسداران در مشهد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در شکل گیری بزرگترین تمدن اسلامی مهدوی نقش داشته باشیم باید با آیات قران مانوس باشیم.

وی ادامه داد: سعی کنیم معروف و منکر قرآن را بشناسیم، آنها را به جامعه معرفی و نهادینه کنیم، خود و جامعه را در جهت عمل به معارف حرکت دهیم و در این صورت جزء کسانی هستیم که در مسیر زمینه سازی ظهور حرکت کرده ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت:قرآنیان، اهل جهاد فی سبیل الله هستند و در مسیر حق از سرزنش مخالفان واهمه ندارند.

چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه سپاه پاسداران روز ۳۰ آذر با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مشهد آغاز شد و امروز در مجتمع فرهنگی امامت به پایان رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613600

مهمترین اخبار ایران و جهان: