نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 13:50

دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در قاین

در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخبار کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در فردوس، طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف بشرویه و دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در قاین قرار می‌گیرید.

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزئیات اخبار کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در فردوس، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف بشرویه و دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در قاین قرار می گیرید.

کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در فردوس  

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس اظهارداشت: در اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق، ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور  فردوس بجستان به ۲ دستگاه سواری پژو مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از خودروها، ۳ هزار و ۸۷۸ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کردند؛ خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف بشرویه

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی بشرویه هم گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرایی شد. 

وی افزود: این طرح با حضور تیم های گشت پلیس اجرایی شد و در همین رابطه ۱۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه بیان داشت: راکبان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دستگیری سارقان محصولات کشاورزی در قاین 

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات نیز گفت: با وقوع چند فقره سرقت محصولات کشاورزی در این شهرستان پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران انتظامی بخش  سده شهرستان قاین هنگام گشت‌ زنی‌ در سطح  حوزه استحفاظی موفق شدند ۲ سارق را شناسایی کنند و در یک اقدام غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان مقداری زرشک کشف شد، خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده به جرم خود اعراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

سرهنگ زال بیکی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی به باغداران و کشاورزان توصیه شده برای جلوگیری از سرقت از افراد امین و خوش سابقه برای نگهبانی از باغات خود استفاده کنند.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556500

مهمترین اخبار ایران و جهان: