نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 09:18

علت قطعی امروز گاز در «شهرک پردیس» کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: شهرک پردیس و مسکن مهرامیریه شهر کرمانشاه امروز با احتمال افت فشار و یا قطع گاز مواجه خواهند شد.

ناصر حسینی، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان، اظهار کرد: در روزهای اخیر با توجه به وضعیت هوا و بارندگی‌ها مصرف گاز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این روند هر چه به روزهای سردتر نزدیک شویم بیشتر خواهد شد که ضرورت دارد شهروندان ضمن صرفه‌جویی در مصرف، برای جلوگیری از افزایش هزینه قبوض هم مدیریت مصرف داشته باشند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه با هشدار جدی نسبت به صحنه‌های حادثه‌ای ناشی از انفجار یا نشت گاز طبیعی، افزود: بیشترین علت حوادث گازگرفتگی مربوط به مشکلات دودکش‌ وسایل گازسوز است که توصیه می‌شود، قبل از نصب وسیله گازسوز از جمله بخاری گازی، حتما از باز بودن مسیر دودکش و وجود مکش کافی در آن مطمئن شوید.

وی، از قطعی گاز در برخی از محلات شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: با توجه به انجام تعمیرات شیرهای خطوط تغذیه شهرک پردیس، امروز چهاردهم آبان‌ماه از ساعت  ۹ صبح لغایت ۱۲ ظهر، شهرک پردیس و مسکن مهرامیریه با احتمال افت فشار و یا قطع گاز مواجه خواهند شد. 

این مسؤول ضمن عذرخواهی، از مردم این مناطق خواست در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند و خود هیچگاه برای دستکاری تأسیسات گاز خود اقدامی نکنند.

پایان پیام/پ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561488

مهمترین اخبار ایران و جهان: