نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 13:27

حمایت از مردم غزه برگرفته از مکتب عاشورا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان کشور گفت: حمایت از مردم غزه و استکبار ستیزی مردم برگرفته از مکتب عاشورا است که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور، صبح امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در مصلی ایلام عنوان کرد: خدای سبحان در قرآن کریم می فرمایند که وارثین زمین مستعفان هستند و آنها در زمین حاکم می‌شوند. به فضل خدا این اتفاق خواهد افتاد و زمینه ظهور امام زمان ( عج ) فراهم خواهد شد. 

وی افزود: اجتماع بزرگ شما خادمین زوار امام حسین (ع)، دانش‌آموزان، پدران، مادران، خواهران و برادران اوج شکوه و عزت بود. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور یادآور شد: ۱۳ آبان ۳ مناسبت مهم دارد که شامل تبعید امام در ابتدای انقلاب اسلامی، شهادت تعدادی از  دانش آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا جنایت‌کار می‌باشد. 

وی اضافه کرد: امروز حدود ۲۹ روز است که در فلسطین در کرانه باختری، بمب می‌زنند و کشت و کشتار می‌کنند و در این میان ۴ هزار کودک مظلوم به شهادت رسیدند. 

حجت‌الاسلام رضایی اضافه کرد: امروز در ۱۳ آبان ماه در سراسر کشور تجمع کردند و از مظلومین بی دفاع غزه حمایت کردند. 

وی در ادامه گفت: این حمایت ها و استکبار ستیزی ها برگرفته از مکتب عاشورا است که با الگو گرفتن از مکتب امام حسین (ع) در مقابل استبکار جهانی ایستادگی و مقاومت می کنند. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین  کشور اضافه کرد: در غزه و حماس، مادران و پدرانی هستند که با شهید شدن فرزندانشان جمله « همه وجودمان فدای حماس » این مقاومت باعث شکست اسرائیل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی حاج سید حسن نصرالله بیان کرد: سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله برای بیش از ۴ میلیون نفر ببیننده در ۱۰۰ کشور پخش شد، در این سخنرانی اوج مقاومت و ایستادگی غزه و حماس به رخ جهانیان کشیده شد. با این سخنرانی عقب نشینی آمریکا و اسرائیل حتمی است. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه امام (ره) فرمودند اگر تکه تکه شویم و سرهایمان بالای نی رود تا آخرین قطره خونمان در برابر استکبار می ایستیم و مقاومت می کنیم، گفت: ای آمریکا خبیس از ما ملت ایران عصبی باش و با این عصبانیت بمیر.

وی در ادامه سخنرانی ها اضافه کرد: در سال ۵۸ تعدای از دانشجویان پیرو خط امام (ره) لانه جاسوسی را تسخیر کردند و با این اقدام خیانت دولت موقت اثبات شد و آمریکا تحقیر شد. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه انقلاب اول از انقلاب دوم به گفته امام (ره) مهم‌تر است، عنوان کرد: انقلاب اول مقابله با عامل آمریکا یعنی شاه بود و عامل دوم مقابله با خود آمریکای خبیس بود.

وی در پایان گفت: خدا تو شاهد باش ما امروز در کنار مردم مظلوم غره قرار گرفتیم و از آنان حمایت می‌کنیم، به فضل خدا به زودی پیروزی غزه را جشن خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مسیر راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان در ایلام میدان ٢٢ بهمن، خیابان آیت الله حیدری، چهارراه رسالت، میدان شهید کشوری، بلوار آزادی، چهارراه مادر، مصلی بزرگ امام خمینی (ره) راس ساعت ١٠ برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560700

مهمترین اخبار ایران و جهان: