نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 12:02

ارتقای رضایتمندی مردم از اولویت مسوولان در کردستان است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ارتقای رضایتمندی مردم در زوایای مختلف زندگی از اولویت‌های اصلی مسوولان در کردستان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان کردستان که با حضور رئیس کمیته امداد در اردوگاه امام علی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برای چندین بار است که شاهد حضور رئیس کمیته امداد کشور در این استان هستیم و این نشان از توجه ویژه مسوولان به نیازمندان و افراد زیرپوشش این نهاد در استان دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه توانمندسازی و رفع محرومیت در کردستان رقم خورده است، گفت: جلوه این اتفاقات خوب در سفر اخیر رئیس جمهور به کردستان کاملا مشهود بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند "خداوند متعال بندگانی دارد که مردم در خواسته‌ها و حاجت‌های خود به آنها مراجعه می‌کنند".

وی با یادآوری اینکه عبادت شخصی بسیار مهم است اما اینکه چه میزان منفعت برای دیگران داشته باشیم مهم‌تر است، گفت: پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند مومن‌ترین انسان کسی است که به دیگران نفع می‌رساند و امروز کمیته امداد در ایران تجلی‌گاه همین نفع است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: کسانی که در کمیته امداد مشغول به خدمت هستند باید به خود ببالند که چنین ظرفیت و بستر خدمتی برایشان مهیا شده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه خدا بندگانی دارد که تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند که مردم را حاجت‌روا کنند، عنوان کرد: کسانی که در مسیر کمک به نیازمندان و حاجت‌روایی سایرین گام بر می‌دارند از عذاب قیامت در امان خواهند بود.

وی تصریح کرد: کمک به دیگران و تلاش در مسیر خوشحال کردن آنها تعالی را برای انسان به دنبال خواهد داشت لذا همه افراد در هر جایگاه و سطح توانایی باید در این راستا تلاش و گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به مدیران و کارکنان حاضر در این مراسم، گفت: شاید ما در عبادات فردی یک سلوک قلبی نداشته باشیم اما اگر بتوانیم با خدمت‌گذاری شایسته مردم را خشنود کنیم و کاری کنیم دعای مردم پشت سرمان باشد باعث برکت در زندگی‌مان خواهد شد.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: شعاری را در کردستان تعقیب می‌کنیم اینکه تلاش ما این باشد که در کردستان مردم از زندگی خود لذت ببرند و این یک بحث جامع و مرتبط با زوایای مختلف زندگی مردم این استان است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد و مسوولان آن در این زمینه تلاش وافری دارند و امیدواریم این روند با قدرت بیشتر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582000

مهمترین اخبار ایران و جهان: