نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 12:14

انعقاد تفاهم‌نامه آبرسانی به 157 روستا در استان زنجان

استاندار زنجان به انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه امام رضا برای آبرسانی به 157 روستا اشاره کرد و گفت: طرح آبرسانی مد نظر، دغدغه آبی در جنوب غربی استان را رفع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه شورای اداری استان با تشریح اوضاع از ابتدای تشکیل رژیم صهیونیستی اظهار کرد: بعد از ناامیدی ایجاد شده در بین ملت عرب که بعد از جنگ‌های کلاسیک تا سال 1973روی داد و همچنین جنگ‌های چریکی و جریان صلح، انتفاضه روی داد که ورود توده مردم فلسطین به مبارزه بود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در صلح مشهور بین تشکیلات خودگردان و اسرائیل 78 درصد سرزمین‌ها به رژیم صهیونیستی واگذار شد و در واقع تشکیلات به 22 درصد از اراضی هم راضی شد، ولی در عمل هیچ اتفاق خاصی روی ندارد، ادامه داد: در واقع ملت فلسطین همه مسیرها را رفته و راه دیگری جز مقاومت ندارد.

وی با تأکید بر لزوم بازخوانی جهاد تبیین در مورد فلسطین گفت: همه باید بدانند که در داخل تابوت صلح مرده‌ای وجود ندارد و من امیدوارم این مسئله منجر به ظهور امام عصر (عج) شود.

افشارچی به انتخابات پیش‌رو اشاره و تصریح کرد: واقعیت این است که انتخابات یکی از راه‌های دسترسی به عدالت است و راه‌کار جلب مشارکت عمومی دردسترس‌بودن مسؤولان و منتخبان برای مردم است.

استاندار زنجان به نزدیک بودن سفر دوم ریاست‌جمهوری به زنجان اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات انجام شده با روش‌های مختلف از جمله تولید محتوا، باید در دسترس مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همه باید کای کار، جلب مشارکت عمومی در انتخابات باشند، ادامه داد: در جریان احراز و رد صلاحیت‌ها، سیستم اجرایی کاره‌ای نیست و نباید هم باشد چرا که از 11 عضو هیأت مدنظر هشت نفر منتخبان مردمی هستند، ضمن اینکه معترضان بدانند امکان پیگیری از مراجع بالادستی وجود دارد.

افشارچی به انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه امام رضا(ع) برای آبرسانی به 157 روستا اشاره و تاکید کرد: طرح آبرسانی مد نظر، دغدغه آبی در جنوب غربی استان را رفع می‌کند.

شایان‌ذکر است، اعتبار قرارداد منعقد شده برای آبرسانی به 157 روستا در استان زنجان 975 میلیارد تومان اعلام شده است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569088

مهمترین اخبار ایران و جهان: